maanantai 24. heinäkuuta 2017

Tekosyiden mestarit


Yhtä en tajuu varmaan ikinä
nimittäin tekosyiden mestareita.
Heillä on sana hallussa
löytävät syyn asiaan kuin asiaan.


tapaamisen peruuntuessa sanotaan

** voi mä tulisin niin mielelläni
mutta kun sataa...

** ethän tykkää pahaa, mut nyt on
ihanan aurinkoista, että mä
shoppailisin mieluummin...

** mä unohdin ihan, et meillä oli
sovittu tapaaminen...

** en millään viittis lähtee, kun telkkarista
tulee ohjelma, jonka haluun katsoo
mä unohdin että se tulee samaan aikaan...

** mä unohdin et olin sopinu tapaamisen
x-henkilön kanssa, joten sori...

** mulla oli eilen kurkku niin kipee
etten jaksanu laittaa edes txtaria...

tai unohdetaan sovittu tapaaminen.
Eikä toiseen saa yhteyttä soittamalla
tai tekstarilla. Jätetään toinen
epätietoisuuden valtaan...


Ei kommentteja: