tiistai 18. heinÀkuuta 2017

ajatelmia-aforismeja-mietteitĂ€... 😎


01.en koskaan vÀsy
hymyilemÀÀn henkilölle
joka tykkÀÀ hymyillĂ€ minulle 😘

02.niin kauan kun tahdot
minua halata
halaan sinua mielellĂ€ni 😊

03.kun jotain lupaan
niin pÀÀtös pitÀÀ 😌

04.en ikinÀ odota mitÀÀn
vaikka salaa saatan toivoa 😉

05.kirkas helmi kimaltaa
se hetkeksi jÀÀ
silmĂ€kulmaan asumaan 😱

06.on eri asia elÀÀ menneisyydessÀ
kuin muistella menneitĂ€ đŸ˜±

07.saan hyvÀn mielen rintaani
kun olen tuokion verran kanssasi 😆

08.tarvitsen lÀmmintÀ syliÀsi
enemmĂ€n kuin mitÀÀn muuta 😚

09.olet minun turvasatama
ilman sinua olen hukassa 😍

10.kun sydÀmeni kaipaa luoksesi
se nĂ€kyy suruharsona silmissĂ€ni 😳

11.osaat piristÀÀ minua
kun mieleni on maassa 😃

12.kun hyvÀssÀ seurassa olla saa
on ilo silloin ylimmillÀÀn. 😀

Ei kommentteja: