tiistai 11. heinäkuuta 2017

viimeinen niitti


jokin aika sitten
lopetin työn
en enää osannut tehdä
mitään oikein.

minulle vinoiltiin
vähäteltiin
halveksittiin ...
lista on loppumaton.

kroppa alkoi oireilemaan
kävin töissä, vaikka oisi
ollut viisaampaa hakea
saikkua. se ei tosin
tullut mieleeni
missään vaiheessa.

stressi vaan lisääntyi
olin liian väsynyt
ymmärtämään ja lukemaan
omaa kroppaa

lopulta mittani tuli täyteen
ja soitin rekrytointi firmaan
kerroin, että olen "tuolla"
kuluvan viikon vaan en kauempaa.

sain myöhemmin txtarin
ettei minun tarvitse enää
mennä kyseiseen paikkaa.

oloni helpottui ja stressi
alkoi lievittymään.
olen aina tiennyt, että
stressillä on liian suuri
vaikutus kroppaan ja sen
myötä voi puhkea ties mitä
sairauksia.

siksi on hyvä rentoutua
pitää huolta omasta
ja siinä sivussa muidenkin
sydämestä, ettei sydän
sano irti sopimusta kesken kaiken.


Ei kommentteja: